obrazek Metamorfoza Moniki


Monika jest posiadaczką pięknych niebieskich oczu w bardzo jasnej oprawie. Dlatego robiąc wieczorowy makijaż chciałam podkreślić urodę Moniki i jej mocno niebieskie oczy. Postawiłam na miedziane złoto i użyłam do tego AMC Inglot 24.

Monika na codzień raczej się nie maluje i całkowicie oddała się w moje ręce.

Uroda Moniki przypomina mi trochę moją. Obie mamy jasną karnację, jasne oczy i ich oprawę i wyglądamy kompletnie inaczej bez makijaż i w nim. Bardzo łatwo nas przemienić w gwiazdę filmową ale też łatwo „przedobrzyć” i przerysować makijaż. Myślę, że udało mi się wydobyć piękno Moniki, uwydatnić atuty i zakryć wady.  Ja jestem bardzo zadowolona z efektu, a jak wam się podoba?

Monika ha gli bellissimi occhi blu con le ciglie e sopraciglie molto chiare. Faccendo il trucco da sera volevo farlo forte ma in lo stesso tempo non coprire Monika con il trucco ma valorizzare la sua bellezza. Mi sono concentrata sugli occhi  usando AMC Inglot nr 24.

Di solito Monika non si trucca, allora si e’ fidata di me completamente. 

La bellezza di Monika mi somiglia un po’ la mia. Tutte due sembriamo completamente diverso prima e dopo fare il trucco. Abbiamo gli occhi, le ciglie e le sopraciglie chiare. E’ molto facile cambiarci in un altra persona.

E’  molto facile fare il trucco troppo forte che potrebbe sembrare strano e brutto sul viso di Monika. Dovevo stare attenta, ma penso che sono riuscita a valorizzare la bellezza della mia modella di oggi. 

_mg_7014

image2-8

image3-3

image1-17

 

image5-1

image4-2

image1-11

 

Dodaj komentarz