Kolorowe szaleństwo na oczach


Z pewnością niektórzy kojarzą ten makijaż z Instagrama. Ostatnio zdecydowanie częściej publikuję tam zdjęcia.

Miałam ochotę na coś innego i zdecydowanie wesołego. Chciałam też poćwiczyć cut crease, więc improwizowałam ze wszystkim co miałam pod ręką, łącznie z kamyczkami i perełkami, które trochę śmiesznie wyglądają ale w końcu makijażem trzeba się bawić i próbować wszystkiego.

Zdjęcia zostały zrobione telefonem, tyle ile się dało podbiłam kolory, niestety telefon trochę je zjadł.

Kosmetyki których użyłam to przede wszystkim cienie firmy Inglot w większości cyferki się wytarły, mój ulubiony, często używany eyeliner waterproof KIKO Definition Waterproof Eyeliner 04 a usta to Bourjois Velvet Matte Pink Pong

IMG_3536

IMG_3534

 

IMG_3544

IMG_3566

IMG_3504

 

Jeden komentarz

Dodaj komentarz