Brow Wiz i Brow Powder Duo Anastasia Beverly Hills


Jakiś czas temu pochwaliłam się na Fb zdjęciem, które przesłał mi mój narzeczony z podróży, na którym trzyma Brow Powder Duo Anastasia Beverly Hills. Nie, nie była to niespodzianka. Wyjeżdżając usłyszał ode mnie: „Jak tylko zobaczysz gdzieś witrynę z napisem Anastasia Beverly Hills, dzwoń do mnie !!!” Tak też się stało, pewnego poranka, a właściwie dla mnie to był środek nocy bo około godziny 5/6 dzwoni do mnie i mówi- „Znalazłem!!!!  a więc na co mam patrzeć?”

Nawet tak wczesna godzina nie zaćmiła mojego umysłu i bez zastanowienia odpowiedziałam DipBrow Pomade 😀 Niestety odpowiedź brzmiała

-NIE MA.

-Jak to nie ma?!!!!

-No nie ma i koniec a więc coś innego cię interesuje?

W ten sposób emocje trochę opadły i poprosiłam o Brow Duo kolor caramel. Ryzyk fizyk. To był pierwszy kolor, który przyszedł mi do głowy, który mógłby pasować do mojej urody i moich rudych włosów.

Ukochany jednak zrobił mi małą niespodziankę i dokupił mi też Brow Wiz.

Historia skończona a więc czas na małe swatche i recenzję.

Przede wszystkim punkt za ładne opakowania.

IMG_1225

IMG_1244

Z jednej strony znajduje się kredka , a po drugiej  szczoteczka do rozczesywania włosków. Kredka jest bardzo cieniutka, co daje dużą precyzję przy wykonaniu makijaż brwi.
IMG_1245
IMG_1247
Do produktu nie mam nic do zarzucenia, to kwestia przyzwyczajenia. Mi się najlepiej pracuje z pędzelkiem w ręku. Dlatego tak bardzo chciałam DipBrow Pomade. W związku z tym preferuję różnego rodzaju żele, cienie w kremie, cienie sypkie i pudry do brwi.
Z tego też względu zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu puder do brwi DUO 🙂 Wręcz przykleja się do brwi, nie osypuje podczas robienia makijażu i utrzymuje się na brwiach cały dzień. Duet kolorystyczny jest idealny. Bez najmniejszego problemu powstaje naturalne przejście między kolorami, tworząc naturalny efekt.
IMG_1228
IMG_1438
IMG_1441
Podsumowując, produkty te są naprawdę dobre, ale polecam wybierać typ kosmetyku, z którym dobrze się wam pracuje. To tak samo gdy całe życie używacie eyelinera żelowego w słoiczku a potem próbujecie zrobić ładną kreskę eyelinerem w pisaku 😉
Kosmetyki tej marki nie są tanie.  W Stanach Zjednoczonych Brow Wiz kosztuje 21$ a Duo Brow Powder 23$. Z kolei w Europie, jeśli znajdziecie kosztuje ok 22 euro. Stoisko Anastasia Beverly Hills znajdziecie na przykład w Amsterdamie na lotnisku. Jeśli wiecie gdzie jeszcze, poza internetem, można znaleźć te kosmetyki w europie, dajcie mi znać.
IMG_1467
IMG_1460
IMG_1471

3 komentarze

Dodaj komentarz