Ekstremalna metamorfoza


 

Całkiem niedawno znalazłam w internecie informacje o ciekawym konkursie pod nazwą ” Ekstremalna Metamorfoza”. Nie będę ukrywać, że nie znałam wcześniej bloga organizatorki i natrafiłam na niego całkiem przypadkiem.  Sama nie wiem czemu wcześniej na niego nie trafiłam, bo makijaże Justyny są naprawdę interesujące. Link do Bloga

 

Do wygrania są kosmetyki Glazel, które znam jedynie z recenzji, które można znaleźć na innych blogach. Co tu dużo pisać, ciekawość mnie zżera jakie są, czy się sprawdzą na mojej twarzy, czy jak przyjadę do Polski to powinnam zrobić większe zakupy z tą marką……. Mam nadzieję, że uda mi się je wygrać w konkursie, choć prace uczestniczek są naprawdę intrygujące i nie będzie to łatwe.

 

 

kolorowa metamorfoza

IMG_9572

IMG_9581

 

IMG_9569

Dodaj komentarz