Pastelowy makijaż dzienny


Pamiętacie mój naturalny, dzienny makijaż opublikowany ponad tydzień temu na FB?

Święta minęły i nadszedł czas na wspomniany makijaż. Póki jesteśmy jeszcze w temacie świąt i kanonizacji Karola Wojtyły, postanowiłam połączyć ten post z kilkoma zdjęciami z Rzymu, które znajdziecie na końcu wpisu.

IMG_7575 copy

IMG_7618

Ten kto zna się na sprzęcie fotograficznym, ma bloga, bądź obserwuje inne blogi wie co to takiego lampa pierścieniowa. Ja takowej nie mam ale wspomniałam mojemu lubemu, że myślę nad jej kupnem. Takim oto sposobem, któregoś dnia mój kochany wraca z pracy i mówi, że ma dla mnie niespodziankę…… i wyciąga zza pleców karton z żarówką PHILIPS w kształcie koła. Yyyyyy uśmiałam się z radości i z „powagi” sytuacji. Mój przyszły małżonek może nie zna się na blogach i robieniu zdjęć ale widział jak wyglądają zdjęcia innych blogerek i jak zobaczył tą lampę w sklepie od razu pomyślał o mnie, bym ja też miała takie „odbijające się kółeczko w źrenicy na zdjęciu”- kochany prawda? . Żarówka ta kosztowała 15 euro i powiem wam, że ratuje mnie w sytuacji gdy za oknem pochmurno lub gdy zrobię makijaż na wieczorne wyjście. Oczywiście nie wymagajmy cudów od tej „lampy”. Światło jest zimne co sprawia, że wyglądam jak duch na zdjęciach portretowych. Dwa ciężko jest manewrować aparatem bo niemożliwym jest wsadzić aparat w środek lampy. Ale cieszę się niesamowicie . Taki mały gadżet za 15 euro a ratuje sytuację. Efekty widoczne na dwóch, poniższych zdjęciach.

 

IMG_7635

 

IMG_7661

 

IMG_8185

IMG_8186

IMG_7585

IMG_7589

IMG_7604

 

UŻYTE KOSMETYKI/COSMETICI:

TWARZ/VISO:

Sephora Krem Instant moistruizer

Este’ Lauder Double Wear

Ben Nye Pretty Pink Powder

Nouba Earth Powder N51

Bi Kor Ziemia Egipska

KIKO Soft Fous Concealer 01

OCZY/OCCHI:

Baza Art Deco

NYX White Base

Rimmel Eyeliner Gel 02

Gosh Black Ink Eye Pencil

Chanel Mascara

Inglot: 80

It Style brow pensil

Soft and Sexy Too Faced Palette

USTA/LABRA:

Sleek Pout Paint Milkshake

MUFE Rouge Artist Natural N21

BRWI/SOPRACIGLIE:

MUFE Aqua Brow

Eveline Korektor do brwi

It Style kredka/matita

NYX HD Concealer

 

Moje wspomnienia z Rzymu nie są związane w głównej mierze z zabytkami. To moja trzecia wizyta w Rzymie i po raz pierwszy miałam czas by naprawdę zwiedzić to miasto i zrobić ładne zdjęcia. Niestety Wielkanoc i zbliżająca się kanonizacja Karola Wojtyły to najgorszy okres jaki można sobie wybrać na zwiedzanie Rzymu!!!!! Tłumy wszędzie, zero kultury, ludzie się rozpychają z tymi swoimi „ekranami” robiąc zdjęcia. Ja nie wiem czy aparat fotograficzny stracił już swoją funkcję robienia zdjęć? Co druga osoba zwiedzała Rzym z Ipadem lub z telefonem w ręku. Po dwóch kolejkach do Colosseum i do Bazyliki św. Piotra udało mi się w kocu przy trzeciej wizycie w Rzymie wejść do środka i zobaczyć te cuda.

parco

Dwie rzeczy, które najbardziej zapamiętam z Rzymu to SKLEP POLSKI i moje dwie wyrwane ósemeczki przez mojego przyszłęgo szwagra. Mam nadzieję, że na 6 wyrwanych zębach już poprzestanę 😉

W piątek chyba „wszyscy” Polacy obudzili się, że za 2 dni Wielkanoc i przyjechali do malutkiego sklepiku polskiego. Stałam za Winiary, żurkiem, ogórkami i kabanosami z ok 15/20 min 😉 ale warto było. Niestety jedyny Polski sklep w Mediolanie zamknięto parę miesięcy temu, zapasy się skończyły a ja chciałam przyszłej rodzince pokazać jak się spędza Wielkanoc w Polsce. Znalazłam listę sklepów w Rzymie i to był jeden z moich głównych punktów turystycznych tej wycieczki!!!

Oczywiście nie obyło się bez małego wstydu, gdy zbliżając się do sklepu zobaczyłam dwóch pijaczków pod sklepem, z czego jeden rozmawiał przez telefon i krzyczał do słuchawki „kur** mać, ja pier**ole…….” a mój narzeczony na to: „tak, dobrze trafiliśmy”.

Ale znalazły się też osoby z wyższym poziomem kultury i miałam okazję do plotek podczas stania w kolejce. Pozdrawiam obie panie bardzo serdecznie 🙂

IMG_8103

Pozdrawiam was serdecznie,

ciao

A więc najważniejsze Winiary jest w mojej lodówce!!!!

Dodaj komentarz