Elegancja w stylu Boho


IMG_6175

Dzisiejszy kolor cieni to mój ulubiony, najbardziej uniwersalny. Ja go nazywam kolorem brwi, ponieważ idealnie nadaje się do ich podkreślenia, szczególnie dla osób o jasnej karnacji. Właściwie nie znam osoby, której w tym kolorze byłoby źle.  Można powiedzieć, że to taki szarobrązowy odcień, idealny do makijażu ślubnego. Można go znaleźć w produktach wielu marek. Ja dzisiaj użyłam Color Tatoo firmy Maybeline odcień Tough As Toupe i cień z mojej ulubionej naturalnej palety cieni Too Faced Soft & Sexy. Aby nadać odrobinę blasku skorzystałam z  kredki H&M 😉 Kto powiedział, że kosmetyki z sieciówek odzieżowych są złe? Wystarczy baza pod cienie i taka kredka trzyma się niegorzej niż te drogich marek.Te złote drobinki to właśnie zasługa wspomnianej kredki.

Chciałam podkreślić oko zachowując naturalność i świeżość. Tym razem postawiłam na delikatne brwi z kosmetykiem, którego recenzję możecie przeczytać u mnie na blogu a mianowicie chodzi o korektor do brwi firmy Eveline. Na końcu znajdziecie pełną listę kosmetyków.

IMG_6189

IMG_6209

IMG_6215

IMG_7028

 Użyte kosmetyki:

Oczy:

Baza pod cienie Art Deco

Color Tatoo Tough As Toupe

Too Faced Soft& Sexy

Kredka do oczu H&M

Mascara Maybeline Volume Express

Brwi: Korektor do brwi Eveline

Twarz:

Revlon Color Stay buff 150

Ziemia Egipska

Ben Nye Pretty Pink Powder

Usta:

Sleek  Paint 162 Milkshake

MUFE  N21 Rouge Artist Natural

5 komentarzy

Dodaj komentarz