Welcome to Burlesque


PL: W końcu się zmobilizowałam do napisania postu . Moje dwie zapowiedzi dzisiejszej lektury miałyście okazję zobaczyć na FB. Otóż miałam okazję pomóc koleżance, która zajmuje się szyciem strojów estradowych w zrealizowaniu sesji zdjęciowej. Choć nie jestem profesjonalistką w tej dziedzinie chętnie spróbowałam swoich sił. Po raz pierwszy nie makijaże są tu najważniejsze, a cała stylizacja. Kombinowałyśmy jak mogłyśmy  z tłem i okazało się, że najprostsze rozwiązania są najlepsze czyli wykorzystałyśmy po prostu płot w ogrodzie. Tak więc dziś przedstawiam wam moją twórczość fotograficzną i makijaże oczywiście. W role modelek wcieliła się autorka strojów Gosia i Zuza. Więcej strojów Gosi  i zdjęć z sesji już niedługo można będzie zobaczyć na tej stronie.

IT: Finalmente, scrivo un post. Pochi giorni fa’ ho messo due foto dalla foto session su FB. Oggi vi presento un po’ piu’ di  foto. Ho avuto l’opportunità di aiutare la mia amicha che fa  costumi per spettaccoli  faciendo un po’ di foto. Non sono una professionista in questo campo ma ho provato volentieri a dare una mano. Per la prima volta il  make-up non e’ cosi  importante qui quanto lo sono i vestiti. Abbiamo  provato molte varianti di sfondo e abbiamo scoperto che le soluzioni più semplici sono le migliori e abbiamo usato solo un recinto in giardino. Così oggi vi presento il mio lavoro fotografico e make-up. Le modelle sono  Gosia (Stilista)  e Zuza. In questa pagina potete vedere piu’ abiti di Gosia.

3 komentarze

  1. Reszta do zobaczenia na blogu stylistki, miniatury to tylko taka zacheta. Nie chce wrzucac za duzo zdjec, w koncu to blog makijazowy a na reszcie zdjec niewiele widac makijazu ale jak cos ciekawego jeszcze znajde to wrzuce na FB 🙂 Ciesze sie, ze sie podoba 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz