Metamorfoza


PL: Czas na coś nowego na naszym blogu. Jak tylko będzie zgoda osób malowanych, coraz częściej pojawiać się będą posty ze zdjęciami modelek przed i po zrobieniu makijażu 😉

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić metamorfozę mojej siostry. Jednak zanim to nastąpi, będąc przy temacie metamorfoz, mam małą niespodziankę. Wiadomo, że każdy przyzwyczajony jest do jakiegoś stylu makijażowego i ma swoje przyzwyczajenia. Ja miałam okazję być pomalowana przez moją koleżankę, która była moim pierwszym autorytetem makijażowym. Mając 17 lat, gdy zaczęłam poważniej interesować się makijażem, miałam okazje widzieć Lucynę w akcji i zakochałam się w jej makijażach. Ten, kto śledzi naszego bloga, może zwrócić uwagę, że mam mocniej podkreślone usta i brwi niż zazwyczaj. Po takiej małej metamorfozie stwierdzam, że muszę więcej eksperymentować i nie bać się bardziej wyrazistych ust. Od Lucyny dostałam wiele pomocnych rad, które wziełam sobie do serca. Możecie zobaczyć jej prace pod tym adresem: LUZA

Ten kto nie widział na FB może teraz zobaczyć mój nowy kolor włosów, a właściwie to stary, bo powróciłam po 3 latach do rudości.

IT: E’ ora di fare qualcosa di nuovo sul nostro blog. Speriamo di ci saranno  piu’ post con le metamorfoze 😉

Oggi vorrei farvi conoscere metamorfosi di mia sorella. Ma prima, ho una piccola sorpresa. Sappiamo che tutti sono abituati a fare il trucco amodo suo. Ho avuto l’opportunità di essere truccata da una mia amica che era il mio primo riferimento in materia di trucco. Avevo 17 anni quando mi sono interessata in modo piu’ formale al trucco e ho avuto la possibilità di vedere Lucyna al lavoro e mi sono innamorata di suo make-up. Chi segue il nostro blog, può notare che ho sottolineato la bocca  e le sopraciglia piu’ forte del solito. Dopo questa piccola metamorfosi ho pensato che dovrei sperimentare di piu’ e non avere paura di usare un colore piu’ forte nelle labra della labra.  Da Lucyna ho un sacco di consigli molto interesanti. Potete vedere i suoi lavori su  questo indirizzo: Luza

Chi non ha visto su FB, può vedere  adesso il mio nuovo colore dei capelli, anzi vecchio, perché sono tornata a questo colore  dopo 3 anni.

Ola

I moja siostrzyczka/ la mia sorella

2 komentarze

Dodaj komentarz