Wakacyjny, subtelny i kolorowy makijaz/ Trucco estivo delicato


PL: Zanim przystąpiłam do makijażu, użyłam bazy zmniejszającej pory od Urban Decay. Muszę przyznać, że jest dobrym zamiennikiem bazy Benefit. Nie cierpię na poważne problemy skórne, ale rzecza, która doprowadza mnie do szału to zaskórniki i niesamowicie otwarte pory…… Tak wiec postanowiłam wypróbować tych cudeniek z Decay Urban i Benefit. Same cudów nie zdziałają jeśli nie używam kremów, peelingów i czego tam jeszcze trzeba by zmniejszyć , pory ale efekt mnie zadowala. Dziś mogę wam przedstawić rezultat po użyciu bazy z Urban Decay:

IT: Prima di avere cominciato a fare il trucco, ho usato una base di Urban Decay per chiudere i pori. Devo ammettere che è un buon sostituto della base di Benefit. Non ho problemi di pelle molto seri, ma la cosa che mi fa impazzire sono i punti neri e i pori aperti …… Così ho deciso di provare questi prodotti da Urban Decay e Benefit. Oviamente da solo non farà miracoli se non si usano le creme, scrub, e tutto quello che puo’ aiuttarci, ma il risultato mi piace abastanza. Oggi vi presento il risultato dopo l’uso di Urban Decay:

PRZED

PO:

PL: Oczywiście, pory nadal są widoczne ale nie tak bardzo jak przed zastosowaniem bazy. Fuuujjj jak ja ich nie lubię ;P

Postanowiłam dzisiaj zrobić zdjęcie przed rozprowadzeniem podkładu, by pokazać troszkę jak wyglada moje konturowanie twarzy. Dzisiaj jest ono delikatnie, kolory podkladów nie różnią się bardzo od mojego koloru skóry ale mimo wszystko efekt jest widoczny.

IT: Certo, I pori sono ancora visibili, ma non così tanto come prima di usare la base. Fuuujjj odio I miei pori: P

Oggi ho deciso di fare una foto prima di sfumare il fondotinta,  per mostrare come facio il contouring della mia faccia. Oggi ho usato colori delicati, non sono molto diversi dal mio colore di pelle, ma l’effetto è visibile.

PL: Dziś na naszym profilu na FaceBooku utworzyłam galerię ze zdjęciami z naszych postów. Każdy makijaż jest zaprezentowany na 2 zdjęciach, z reguły z otwartymi i przymkniętymi oczami. Galeria

IT: Oggi sulla nostra pagina Facebook ho creato una galleria con le foto dei nostri post. Ogni trucco è presentato su due immagini, di solito con gli occhi aperti e chiusi. Galleria

OLA

Twarz/Faccia:

Decay Urban Close Pore Base

Joko Cosmetics Cashmere Finish Mat & Cover Foundation J153

Maxfactor  Weightless Foundation Raw Silk 45

Too Faced  Endless Summer 16h long wear bronzer

Benye, Pretty Pink Powder

Oczy/Occhi:

Cashmere primer, Dax Cosmetix

Gosh Black ink waterproof

Mascara Chanel

Mascara Golden Rose

Make Up Forever aqua brow nr 10

Inglot 361 matte, 360

Beauties Factory 120 Palette

Le labra/Usta:

Inglot 808

Deborah Milano 09

2 komentarze

Dodaj komentarz