Złoto szmaragdowy makijaż


Dziś oto taka propozycja koloru. Niestety na recenzję eyelinra KIKO się dzis nie przygotowałam. Już niedługo nastąpi ten dzień, że napiszę taką grupową recenzję wszystkich kosmetyków jakie mam z firmy KIKO. Wiem, że niektóre z was mają możliwość ich zakupu, np w Niemczech. Nie mam tego wiele, ale to co kupiłam z Kiko sprawdza się już od 2 lat i nawet zrobiłam pare prezentów dla rodziny i koleżanek mieszkających w Polsce.

Pozdrawiam,

Ola

UŻYTE KOSMETYKI:

Twarz/Faccia:

Joko Cosmetics Cashmere Finish Mat & Cover Foundation J153

Korektor NYX

Revlon Colorstay

Bronzer It Style

Bi Kor Egyptische Erde

Benye, Pretty Pink Powder

Oczy/Occhi:

Cashmere primer, Dax Cosmetix

NYX Eye Shadow White Base

Gosh Black ink waterproof

KIKO nr. 03

Golden Rose 24 palette eyeshadows

Kiko waterproof eyeliner nr 03 Verde Smeraldo

Kredka/matita It Style

Le labra/Usta:

Joko J49

3 komentarze

Dodaj komentarz