obrazek Il trucco in 6 passi/ Make up w 6 krokach


PL: Ciao, ciao 🙂 Jak zwykle pisze Ola, ale to nie ja pojawię się na zdjęciach. Myślę, że Patrycja znacznie lepiej sprawdza się w roli modelki niż ja. Do tego stopnia mnie zainspirowała, że postanowiłam pobawić się trochę aparatem (na końcu postu, efekty mojej zabawy) Tym razem nie wyjaśnię dokładnie krok po kroku makijażu. Mam nadzieję, że na zdjęciach wystarczająco widać co i jak.

IT: Come al solito sto scrivendo io,Ola,anche se non ci sarò nelle foto. Penso che Patrycja e’ molto piu’ adatta come  modella di me. Lei mi ha inspirato per fare  foto diverse rispetto al solito. Ho giocato un po’ con la fotocamera, potete vedere le ultime 2 foto della mia prova. Questa volta non ho spiegato come si fa questo trucco, ma credo che potete vedere tutto da queste foto.

PL: Fotografem nie jestem i nigdy nie będę, ostatnie dwa zdjęcia to moja inwencja twórcza i chęć zrobienia czegoś innego niż tylko uwydatnienie makijażu na zdjęciu. Dlatego proszę się nie śmiać z mojego nieprofesjonalizmu ;P

IT: Non sono un fotografo e non sarò mai, le ultime due immagini sono solo la mia creatività. Volevo fare qualcosa di diverso di solo sottolineando il trucco nella foto. Quindi, per favore non ridere del mio poco professionale, P

MAKIJAŻ PATRYCJA, TEKST OLA

IL TRUCCO PATRYCJA, IL TESTO OLA

UŻYTE KOSMETYKI

Twarz/Faccia:

MAC Studio Fix Fluid NC20

Dior Skin Nude Rose Powder

Benefit Hoola

e.l.f. Shimmer palette

Oczy/Occhi:

NYX Base

SLEEK Au Naturel

Beauties Factories 120 Palette

Brow zing Medium

Le labbra/Usta:

Maybeline 715 chococream

Gloss Sephora 05 Miami Pink

4 komentarze

  1. Za każdym razem kiedy widzę takie fajne letnie, kolorowe makijaże mam ochotę zaszaleć, a potem lenistwo i brak odwagi zwycięża:( W końcu się uda, a wy mi w tym pomagacie robiąc dobrą robotę.

    Polubienie

  2. Dzieki dziewczyny, takie komentarze choc nieliczne, daja nam powera by zamieszczac posty 🙂 No to chyba czas na cos nowego. Dzis wrocilm do Italii i biore sie do roboty ;P

    Polubienie

Dodaj komentarz