galeria Letnia bryza/ Brezza del’estate


PL: Ostatnio dużo się u nas działo. Patrycja miała dużo pracy a za mną dwie podróże do Polski, dwa śluby i wizyta rodziców u nas w Mediolanie. Nie było czasu by stworzyć jakiś makijaż ani też nie było mi w głowie by przed weselami uwiecznić moje makijaże aparatem.

Odebrałam też od rodziców wszystkie paczki z nagrodami jakie udało się zdobyć w ostatnim czasie 🙂 jestem przeszczęśliwa, bo dopiero co zaczęłyśmy z Patrycją naszą przygodę z blogiem a tu już jakieś nagrody się pojawiają 🙂

Tak więc dziś postanowiłam wykorzystać niektóre z moich nowych nabytków a do stworzenia makijażu zainspirowałam się własnym zdjęciem i makijażem sprzed paru lat.

IT: L’ultimi giorni abbiamo avuto un sacco di cose da fare. Patrycja ha lavorato molto, io ho fatto 2 viaggi in Polonia, ho avuto 2 matrimoni e I miei genitori sono venuti a trovarmi a Milano. Non ho avuto tempo per fare un trucco e purtroppo mi sono dimenticata di fotografare i trucchi che ho fatto per questi ocasioni.

Ho preso dai miei genitori tutti i premi che ho vinto. Sono molto contenta perche abbiamo creato il blog da poco tempo e gia’ abbiamo vinto qualcosa.

Allora oggi ho decisio di usare un po’ di questi cosmetici. Oggi la mia inspirazione e’ stata la mia foto session e il trucco che ho fatto qualche anni fa.

Rysunek1Kopia Rysunek12 Prezentacja1w

PL: Miłe wspomnienia, uwielbiam tą sesję i te moje rude włosy. Zdjęcia wykonała moja koleżanka, która profesjonalnie zajmuje się fotografią i wizażem. To były moje początki przygody z makijażem a dzięki Ewelince wzbogaciłam swoje portfolio makijażowe. Przy okazji załapałam się jako modelka i  uwieczniona została moja „młodość ;P Polecam Beauty-Station, profesjonalizm, miła atmosfera i przepiękne studio. Warto wejść na jej stronę i chociaż tam zerknąć jeśli komuś nie po drodze do Szczecina by zobaczyć na własne oczy 🙂

IT: Bei ricordi, mi piace molto questa session e i miei capelli rossi. Le foto sono state fatte da una mia amica proffesionista. Lei e’ anche una truccatrice ma questa volta io ho fatto il trucco. Per questo periodo il trucco era il mio hobby. Grazie a Ewelina ho avuto un po’ delle foto per il mio portfolio. Eppure ho  avuto la possibilita’ di sentirmi una modella. Vi consiglio Beauty-Station, c’e’ una bella atmosfera, un bellissimo studio e sopratutto molto professionale. Se non potete andare a Stettino, allora vsitate il suo sito: http://www.beauty-station.pl/

PL: Co wyszło z mojej inspiracji 🙂 Miło jest inspirować się samym sobą, chociaż wiem, że makijaż do oryginalnych nie należy.

IT: Questo e’ il risultato della mia inspirazione:) So che questo trucco non e’ molto particolare pero’ e’ bello usare se stessi come inspirazione.

A teraz krok po kroku jak go wykonać. Adesso come e’ fatto.

PL: Po tym jak już nałożycie bazę pod cienie nakładacie fioletowy cień (Beauties Factory 120 palette). Ja nałożyłam dwie bazy ;P tzn mam białą bazę NYX ale nie jestem zadowolona, ponieważ  po paru godzinach cienie się rolują. Od jakiegoś czasu używam bazy Cashmere Dax Cosmetics. Jest świetna pod względem trwałości ale nie ożywia kolorów tak jakbym chciała. Tak więc kilka razy zaeksperymentowałam i położyłam jedną bazę na drugą i działa!!!! Obawiałam się, że któryś z produktów może się zważyć ale ku mojemu zdziwieniu nic takiego nie nastąpiło. Dla uściślenia dodam, że białą bazę położyłam od wew kącika do połowy oka, tak aby w tych miejscach cień był jaśniejszy.

IT: Una volta che avrete usato la base per ombretti, mettete l’ombretto viola (Beauties Factory 120 palette) Io ho usato 2 basi ;P Ho una base NYX  bianca ma non sono molto sodisfatta, perche dopo poche ore l’ombretto si piega. Da qualche mese uso la base Cashmere Dax Cosmetics. E’ di ottima qualita’ ma i colori possono essere piu’ forti di quello che vorrei. Qualche volta ho fatto un esperimento e ho messo una base sopra l’altra, e funziona!!!! Avevo paura che questi due prodotti insieme fossero troppo pesanti. Ma il risultato mi ha stupita. Ho messo la base bianca dall l’angolo interno fino a metta’ occhio per  ottenere un colore piu’ ciaro.

Następnie w załamaniu nakładamy ciemniejszy odcień fioletowego (Golden Rose 24 palette) i rozcieramy go.

Dopo dovete mettere il viola piu’ scuro (Golden Rose 24 palette) e sfumarlo.

Następnie nakładamy turkusową kredkę bądź cień. (Golden Rose 24 palette)

Dopo mattete la matita o l’ombretto turchese.

Jeśli to koniecznie uwydatnij kolor eyelinerem (Sleek)

Se c’e’ necessario, usate eyeliner Sleek

W wewnętrznym kąciku dodaj jaśniejszy turkusowy cień. (Golden Rose 24 palette)

Mettete un po’ piu’ di turchese ciaro nel’angolo interno.

Użyj większego pędzelka i tego samego cienia co w poprzednim kroku i dodaj go nad fioletem tylko nie rozcieraj aż pod linię brwi.

Usate  un penello piu’ grande e lo stesso colore di prima e mettete sopra il colore viola ma attenzione non sfumare troppo alto.

Pomaluj swoje brwi, następnie użyj białej kredki (H&M) malując ich kontur na dole.

Fate le vostre sopraciglie e dopo usate la matita bianca. (H&M)

Rozetrzyj dobrze kredkę kierując pędzelek do dołu.

Sfumate la matita.

Czarna kredka na linii wodnej (Gosh)

Usate la matita negra nella rima cigliare inferiore (Grazie zio Google- non sapevo come si diceva 😉

Sztuczne rzęsy/ ciglia artificiali (Tajwan 😉 i eyeliner (Sephora Liquid Eyeliner)

EFEKT KOŃCOWY

E’ FINITO

PL: Czy ktoś zauważył, że zmieniłam kolor włosów? 😉 Nie powiem, tęskno mi za blondem ale czego się nie zrobi dla zdrowia włosów….. Swoją drogą już po paru myciach blond zaczął się przebijać, jeszcze dojdzie letnie słońce to po wakacjach nie wiem co będę miała na tej głowie ;P

IT: Qualcuno ha notato che ho cambiato il colore dei miei capelli? 😉 Devo dire che mi manca il mio vecchio colore bionda ma credo che adesso  i miei capelli saranno piu’ sanni. A proposito  dopo qualche lavaggio posso vedere un po’ di colore biondo. Ho paura che posso avere sulla mia testa dopo il sole…..

UŻYTE KOSMETYKI:

Twarz/Faccia:

BB Cream Eveline

Maxfactor  Weightless Foundation Raw Silk 45

NYX Highliting & Countour Powder

Bi Kor Egyptische Erde

 Benye, Pretty Pink Powder

Oczy/Occhi:

Cashmere primer, Dax Cosmetix

NYX Eye Shadow White Base

Pure White Eyeliner by H&M

Gosh Black ink waterproof

Golden Rose High Definition Mascara

Cienie/Ombretti:

Beauties Factory 120 palette

Golden Rose 24 palette:

2 komentarze

  1. Opis makijażu super, krok po kroku, a i sam makijaż morski, letni. Może w końcu się zmobilizuję i korzystając ze wskazówek wykonam go, tylko muszę zaopatrzyć się w odpowiednie kolory cieni, bo coś za ciemno i smutno w mojej kosmetyczce:)

    Polubienie

Dodaj komentarz